50.1 kg

Då var det fredag och jag vägde mig imorse, vågen stod på 50.1 kg det vill säga jag har gått ner ett halvt kilo på 3 dagar. 9 hg på en vecka. Det känns bra, något händer iaf även fast jag aldrig går hungrig, är inne på rätt väg känner jag!
Idag känns det iallafall fail, för jag ska festa ikväll. Och jag har inte druckit ordentligt sen nyår bara för jag inte vill ha de onödiga kalorierna, men ikväll kommer det bli riktigt trist om jag inte super till för det kommer inte va många jag känner där. Så det blir till att ta en frukt till kvällsmat, leva på de 200 kcal jag hittills har satt i mig idag, plus alla äckliga alkoholkalorier. Fan va jag hatar dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0