Wall-E

Mitt humör är inte det bästa just nu! Jag tog på mig ett par av mina jeans idag eftersom jag inte kan ha mjukisbrallor på mig på julafton när vi ska ha gäster ju! Och usch va de sitter tajt! Fyfan va ja mår kasst nu! vill inte va sur på självaste julafton heller:/ suck.

Kolla nyss klart på filmen Wall-e, det är en tecknad disneyfilm, rättså ny. Där har människorna åkt ut i rymden och lever på ett gigantiskt rymdskepp eftersom jorden har blitt täckt av sopor! De har levt på rymdskeppet i 700 år, och alla människorna är smällfeta! De åker runt på sina svävande stolar hela tiden, det var äckligt att se!

När jag sett klart filmen gick jag in till brossan och hittade han sittandes i en stol och läsa en bok, jag tyckte det såg konstigt ut och skrattade, men jag kunde inte sätta fingret på varför. När han fråga mig vad det var, så sa jag att jag tyckte det kändes konstigt och hitta han läsandes en bok istället för framför datan. Och det stämmer ju.

Vart är vägen på väg egentligen...

Men nu måste jag kila gästerna kommer när som!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0