Virrvarr

Känner mig lite deppad för tillfället, jag hitta skor, linne och kjol idag som jag ska ha imorron, allt tillsammans gick på 1100 kr, usch ja bara slösar pengar hela tiden. :/ Deprimerande!

Och tydligen har festen blivit inställd som jag skulle till så nu har man inte riktigt koll var man ska bli av imorgon.

Har ingen lust med nyår endå.. har aldrig känt mig så här fet. Det är verkligen träningen som peppar mitt självförtroende. Idag har jag inte tränat och då känner jag mig bara blä.

Nyårslöftena kommer in imorgon på förmiddan, tänk nu är det 2009, sedan blir det 2010, undra hur mycket mer som kommer ha förändrats då..

Jag hoppas ni andra har bättre förväntnignar än jag inför imorgon iaf:)  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0