Vägning

Kände jag var tvungen att väga mig fastän jag inte alls ville veta, mår illa..
Vågen visade 53,2 . ueh. Vad är mitt mål egentligen? När kommer jag åtminstånde kunna acceptera mig själv? Ska jag bli så smal som jag var förut? Ellerhur ska det bli?

Fan va jag önska att jag bara skött mig från börjanså hade jag aldrig varit i denna situationen. Tröstätare var vad jag var i högstadiet. Men varför? Jag vet själv att jag var populär.. varför då så extremt dålig självkänsla?

Det sitter fast i psyket.


Mitt mål.. min vilja.. Är att väga 48 kg.. ja, det verkar som en bra vikt! Fast det känns otroligt att all den mängden fett som finns på min kropp verkligen bara väger ca 5 kg? Fast 5 kg är mycket. Eller?  Det beror nog på från person till person.

Vad vet jag.

Men jag ska va sexi as hell i bikini denna kommande sommaren. Punkt slut.  Älskling ska få vara stolt över mig!

5 kg, i can do it! Hell yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0