Träning<3

Det blev att följa med mamma på morgongympa först sen sprang jag efter det också, så himla underbart! Fast jag tror jag håller på att bli förkyld, vilket är mindre underbart.

Min mamma är faktiskt väldigt bra insperation, hon har inget fett på kroppen överhuvudtaget, får mig att verkligen inse att jag måste kämpa, jag vill inte va fetare än min mamma, jag hatar det. Jag har iallafall bättre kondition och mer muskler än henne:)

Nu ska jag fixa med musiken på min iPod, kanske lägga mig och läsa en bok, sedan blir det bara lite kalorier till lunch sen tänker jag inte stoppa i mig mera för idag. Måste förstås dricka vatten så jag får vattenbrist och blir slö imorgon när jag tränar.

Kommentarer
Postat av: pam

Jo jag får försöka tänka så. Jag vet ju att vatten inte innehåller kalorier, det är att jag inte gillar att allt väger, alltså ha tyngd. Att vattnet inte är tyngdlöst i min kropp. :(( och att det kanske skulle synas på vågen.



kram

2008-12-27 @ 13:17:03
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0