Simma

Kom nyss hem från gymmet en aning besviken, jag och N hade bestämt oss för att simma denna morgon, men såklart var inte simbassängen öppen på måndagar på lovet! Så himla tråkigt!
Jag såg vattnet ligga där stilla det såg såååå skönt ut!

Så det blev att vi gick en prommenad istället och snacka, det var länge sen vi sågs, N och jag.

Det blir så när man har pojkvänn, förr träffa jag alltid massa olika kompisar varje kväll jag kände för, nu blir det han man träffar han istället, och har inte lika mycket tid över till kompisarna, jag gillar inte det riktigt, men sen gillar jag faktiskt mer att umgås med han, men man måste ha en balans på det hela.  :)

Berätta för N att jag tänkte satsa 100% för att bli "fit" som jag kallar det till sommaren, och det tänker tydligen hon med, bra då är vi två på det hela.
Jag ska dock försöka göra det på ett bättre sätt än förra våren, försöka gå ner lite smartare, så att man inte går upp allt ihopa sen.

För mig är det träning och äta rätt antal kalorier som gäller, regelbundet.

Dock kommer jag försöka sikta på att få i mig så lite kalorier som går, men inte fasta. Funkar inte att fasta om man vill bygga muskler med.. inte för mig iaf:)

Nu ska jag fixa mig sticker till lund med älskling snart och ser om vi kan fynda nått på mellandagsrean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0