Nyårslöften

Detta nyår värkar bara bli värre o värre, det enda ja har att se upp till är att mina nyårslöften ska peppa mig. Jag ska klara detta nu. Så är det bara. Det är jag själv som kontrellerar det.


Nyårslöften:

- Jag ska jobba på att inte stressa så mycket.

- Funderar jag över att unna mig något som inte unnar min kropp ska jag fundera över det så jäkla länge tills mitt sug inser  att det bara är en inbillning. Klarar mig utan sådant.

- Minska på kolhydraterna.

- Träna och äta regelbundet och varierat.


Jag ska inte falla, inte ge upp, jag ska LYCKAS denna gången. Jag ska fantamej inte skämmas för mig själv längre.

Kommentarer
Postat av: A

får man fråga hur lång du är? Vi väger typ lika mycket :)

2008-12-31 @ 13:38:30
URL: http://dietdramatik.blogspot.com
Postat av: Anonym

hur lång & vad väger du:P?

2009-01-07 @ 18:43:34
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0