Nyår tomorrow

Då var det ännu en morgon och jag mår illa för att jag åt förmycket till frukost, idiot.

Sitter nu o lyssnar på iPoden och har sminkat mig lite, vet inte när M ringer, vi skulle iväg o handla nyårsklänning.
Kommer säkert ha värsta gravida magen nu bara för jag blev så mätt till frukosten:S Hatar mättnadskänsla.

Jag kommer fixa nyårslöften som jag tänkt skriva här senare, kommer antingen ikväll eller imorgon.
Nyårslöften är en kul utmaning. Jag ska för en gångs skull hålla dom!

Take care.



Kommentarer
Postat av: linda

Åh åh! visst var det! jag försökte iallafall och jag tror jag satte honom på plats lite, för nu vet han att jag inte tar skit. och som han smörade sen! :D



Men gud ja, en himla tur! :) sjukt glad för din skull. Du verkar förtjäna det bigtime!



och tack verkligen, detsamma! Ta det nu lugnt, och sköt om dig. <3

2008-12-30 @ 13:10:39
URL: http://burnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0