Ny kamera

Härligt! Fadern min köpte en ny digitalkamera idag!:) Det är meningen att jag och brossan ska få varsin händig kamera som vi kan ta med oss på fester och sådant. Ojojoj så här bortskämd har jag nog aldrig blivit det var ju nyss julafton! Tacka mellandagsrean ja!

Det har varit en bra dag idag, känner mig inte sugen på något alls. Och jag har hela tiden fullt upp med saker jag ska göra.

Har funderat på att börja bygga ett pussel, rätt kul underhållning ändå, sjukt länge sen jag gjorde det iaf:)



Och imorgon ska jag och älskling iväg och shoppa, måste hitta en snygg nyårsklänning!

Take care.

Kommentarer
Postat av: linda

Nåwh! fy vad gulligt detdär lät.. En sån kille skulle man haft. Någon man verkligen litar på, någon som gjort nästan vadsomhelst för att bara få träffa en. För att bara få höra ens röst. För att bara få vara nära en. Håll hårt i honom.



Åh sånna borde fan alla vara.. Du ska vara glad att du har honom, som du skrev. Jag har liksom aldrig haft något riktigt förhållande. Något äkta.. Men här finns fan inga killar som har personlighet OCH utseénde.. Det är alltid någonting som saknas. Alltid.



Men du har så rätt. Så rätt. Jag hade en jag var på G med i typ tre år, från och till. Det var min stakaste kärlek och det blev mitt djupaste sår i hjärtat. Det sitter fortfarande kvar, två år senare. Men jag lyckades någerlunda att komma över honom. Jag klarade det. Då klarar jag detta, det vet jag.. Men vill jag? det är det som är grejen. Jag vet inte om jag vill. VAD jag vill. Jag vet ju inte direkt hur han känner, om han känner något? om han vill något? om JAG vill något? åh. Så himla komplicerat med kärlek ;s



Men tack.. Du har så himla rätt! <3

2008-12-29 @ 01:51:54
URL: http://burnitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0