Godmorgon

Klockan är halv elva, vaknade för en halvtimme senn. Tänkte vänta med att äta frukost, det blir nog ett knäckebröd, känner mig inte alls sugen på nått alls.

Jag surfar lite på nätet för tillfället, kollar upp vad det finns för behandlingsmetoder för bestående mörka ringar under ögonen. Som jag har. Hatar det verkligen. Det finns en del olika sätt, vissa varar i flera år och andra kortare tid. Finns det inget som kan vara föralltid? Och som det inte finns några risker med att göra?
Det kostar inte lite heller, det finns laser, sprutor, fett-injektioner, ja allt möjligt!
Men jaja jag kommer endån få vänta några år med det tills min hud är helt utvecklad eller vad man kan säga. Iallafall tills jag är 18, men jag kommer endån inte ha råd då. Fan va det suger!
Hela jag är missbildad. >.<

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0