Dagen

Jag har haft fullt upp hela dagen, stack som sagt och shoppa med älskling efter promenaden, och glömde helt bort att jag inte ätit, så när jag kom hem vid sex då vi hade gäster var jag rätt hungrig!

Socker är totalt onödigt. Det är egentligen bara en inbillning att det är gott. Man klarar sig så himla bra utan det.

Belöningar ifrom av ätbara saker är inget man ska använda sig av. Så är det bara.


Lite konstigt inlägg jag vet inte men detta är vad jag har insett idag iaf..

Imorgon ska jag och shoppa igen, har fortfarande ingen nyårsklänning! Panik! Så det blir att springa runt på stan:)

Nu är jag super trött så ska bara läsa igenom lite bloggar jag gillar att läsa, sedan har jag en date inplanerad med sängen!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0