Bloggkoll

Premurera på min blogg vettja!:)


Den är visserligen väldigt ny, men snygg har den blitt!
Nu ska jag bara uppgradera ofta så!
Fast egentligen finns denna bloggen till mest för min egen skull, det peppar mig att följa mina viljor.
Men det skulle ju inte skada och känna att det är läsvärt med:)

Jag hoppas det kommer bli det.


Har planerat att lägga till kategorier med hälsotips och några användbara länkar för er andra som också är intresserade över att leva ett fit liv!

Jag är en tjej som älskar att träna, förtillfället går jag inte på någon sport utan tränar på gym.
Jag brukar gå på spinning, core, booty m.m och även springa på maskiner och styrketräna indivuellt. Men jag älskar även att springa!
Jag tycker om att leva hälsosamt också, men har även alltid haft problem med min självkänsla, så jag följer inte kanse en exemplarisk kostplan.
Just nu är jag inte så fit som jag önskar, och siktar på att gå ner i vikt. Och jag ser fram emot det.
Beach 09 ska jag inte skämmas!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0